torsdag 23. mai 2013

Du kan være vår nye bok-ekspert!



Er du over middels glad i å lese norske romanserier og vet hva du liker? Da kan det hende at det er AKKURAT deg vi i det lille forlaget med det store hjertet er på jakt etter nå.
Vi skal nemlig sette sammen et panel med VIP-lesere som får tilsendt første bok av våre nye serier på mail rett fra forfatteren FØR den trykkes og kommer i butikken for alle andre. Det eneste vi ber om i retur er at du forteller oss hva du synes om den.
Er dette noe for deg eller noen du kjenner? Da vil vi gjerne høre fra deg. Send oss svar på spørsmålene under på leserpanel@gmail.com

1. Hvilken serie var den første du leste?
2. Hvor mange serier har du lest?
3. Hvilken likte du best? Hvorfor?
4. Har du noen gang sluttet å lese midt i en serie? Hvorfor?

Husk å legge ved navn, postadresse (kanskje vi vil sende deg en liten oppmerksomhet i posten), alder og et par linjer om deg selv.

6 kommentarer:

  1. 1. Isfolket

    2. 20-25 forskjellige serier

    3. Hannah - det var godt skrevet, veldig varierende handling med mye spenning.

    4 Ja det har skjedd et par ganger, kom aldri ordentlig inn i handlinga og serien fenget ikke meg

    Jorunn Høyden, pb 161, 1804 Spydebeg, 51 år, leser mye og ofte, foruten å sitte mye med håndarbeid

    SvarSlett
  2. 1. Utvalgt av gudene eller Kongsdøtre. Husker ikke helt.
    2. 25 kanskje. Veldig mange i hvert fall.
    3. Amulettens kreft er en jeg har blitt veldig glad i. Den har alt. Spenning, kjærlighet, sorg, glede. Og en blir glad i personene, og savner dem når serien er slutt. Det må bety at det er en god serie :)
    4. Det er bare en eneste serie jeg sluttet halvveis i. Den ga meg ingen ting. For tam og kjedelig. Og så var den fra nyere tid, det gjorde kanskje sitt...

    Aina B. Myhren Ths. Jørstadsv 21
    2625 Fåberg
    51 år. Har alltid elsket å lese. Jeg ble så glad da jeg skjønte at jeg kunne fortsette å lese mange bøker om de samme personene. I stedet for bare en og en bok. Når jeg ikke leser, er jeg hjemmeværende, har 3 barn som har flyttet ut, og et lite barnebarn. Elsker å drive med scrapping av kort.

    SvarSlett
  3. 1. Sønnavind
    2. ca. 15-20, flere er ikke avsluttet
    3. Sønnavind. Veldig godt skrevet, leser med stor innlevelse. Flott "historiebok", fortelling fra Oslo hvor jeg har vokst opp og bor.
    4. Nei, klarer ikke det jeg.

    SvarSlett
  4. 1. isfolket
    2. 25-30 minst
    3. havets datter og sunniva
    4. nei... alle har blitt lest,.. noen har eg måttet lese 5-10 bøker av før dei fenger og ein kommer inn i karakterene, men vert alltid engasjert

    SvarSlett
  5. Anne Karin Løe26. mai 2013 kl. 11:45

    Min første serie heter Amerika. Men jeg har ikke komme lenger enn til nr. 17. Den er godt skrevet og slik som jeg liker. Så er det Troll vann . Bra den også men litt for mye utenomjordiske ting til at den faller helt i min smak. Og den hopper også litt for mye. Bra det ikke er mer enn 11 bøker.

    SvarSlett
  6. Min første serie var Sagan om Isfolke kjempefin med blanding av alt,jeg er vel ikke den som har lest flest serier men en 15-20 har jeg muligens kommet opp i.Av serier som er ferdig er det Maria av Svaneberg og Sagan om Sunniva som jeg har likt best.17-18 hundre talle liker jeg best og spenningen mellom hovedpersonene og at problemer blir løst ikke dras ut og at det er lit overnaturlige med.Har ikke gitt opp noen serie må vite hva som skjer.

    SvarSlett