onsdag 13. november 2013

Få din egen hilsen fra Snåsamannen

Vi i det lille forlaget med det store hjertet vil gjerne gi tre av våre facebookvenner Snåsamannens nye bok med personlig, håndskrevet hilsen. Du velger selv hva Joralf Gjærstad skal skrive i boken din (maks 30 ord).
**********************
"Det ble min heder kvar ein dag
Å hjelpe dei som strevde ... "
Disse ordene er den første linjen i Joralf Gjerstads eget dikt EG MINNAS. Diktet er å finne i nyutgivelsen "Snåsamannens ord som varmer", som er i salg nå. Boken består av 333 velvalgte visdomsord og sitater, i tillegg til diktet og et gripende forord av den populære mannen fra Snåsa.
**********************
Snåsamannen er i Oslo lørdag 23. og søndag 24. november. Han vil signere boken på Eldorado bokhandel, lørdag kl 14.00 og på Allers sitt store julemarked på Bogstad Gård, søndag kl 12.00.
**********************
Vil du ha boka til deg selv, eller til å gi i julegave til en du synes fortjener en ekstra oppmuntring?
Vi setter pris på at du liker og deler dette blogginnlegget på Facebook, og trekker tre ut tre heldige vinnere som får boken med egen, spesialskrevet hilsen fra Joralf Gjerstad.


Frist onsdag 20. november.


KJØP BOKA SOM GAVE: Kjenner du flere som ville ha glede av denne boken? Du kan kjøpe den her. Pris: 129 kroner. 

9 kommentarer:

  1. å denne boken ville jeg ha gitt til min mormor Borghild, :) krysser fingre for jeg er heldig vinner. Hilsenen jeg vil hatt var . Kjære Borghild ingen kan måle seg med deg :)

    mvh

    lise_holmedal@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Denne boka kunne jeg gjerne ønsket meg, med teksten: Vær positiv, elsk deg selv og andre selv om de ikke er som deg og meg, alle er vi like mye verdt!

    SvarSlett
  3. denne boka skulle betydd mye å få :) øygunn :)

    SvarSlett
  4. Har stor respekt for evnene til Snåsakalln. Å fått boka med egen hilsen hadde vært stort! Han kan gjerne skrive en hilsen selv hvis jeg er så heldig å vinne :). Men, hvis jeg MÅ ha eget ønske må det bli: Gårsdagen er historie. Morgendagen er ett mysterium. Dagen i dag er en gave.

    Mvh
    Ellen-Mari (ellenmari30@hotmail.com)

    SvarSlett
  5. Vil gi denne boken til besteforeldrene mine hvis jeg vinner :)
    mvh Hanna (hanna_lw(a)hotmail.com)

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Denne boken vil jeg dele med min mor og datter <3

    SvarSlett
  8. Venter fremdeles på svar på min(e) mail og innsendt bidrag angående denne: https://www.facebook.com/StrikkJulenInn konkurransen.

    SvarSlett
  9. Jeg skal stelle meg i kø på Eldorado.

    SvarSlett