søndag 17. juni 2012

Ny bok feires med GIVE AWAY; Høy Himmel

Har du hørt om ungdomsserien Høy Himmel? Enten man er mor eller far og ønsker å kjøpe en bok til sin tenåring - eller man er tenåring selv og ønsker å ta med godt lesestoff til late dager på stranden i sommer; Høy Himmel er en fantastisk serie hvor man blir revet med fra første stund!

Bok nummer en og to har vært tilgjengelige en stund nå, men visste du at om kun kort tid kommer en ny bok i serien ut? I bok nummer tre "Tyven", fortsetter historien fra bok en og to og du kan bli med på den spennende utviklingen videre. Les gjerne mer om de to første bøkene lenger ned.
Den nyeste boken er rett rundt hjørnet!

Bok nummer 1 og 2


Har du ikke begynt å lese denne serien enda?
Da gir vi deg en strålende mulighet her og nå; 

Bli med i vår GIVE AWAY! 


Hva må du gjøre? 
Legg igjen en kommentar på dette blogginnlegget, med epostadressen din eller annen kontaktinfo, så er du med i trekningen av de to bøkene, som gave rett hjem i din postkasse. Og vi trekker ikke bare én heldig vinner - her er blir det flere vinnere!


Vi håper du vil være med
- og vi setter stor pris på om du vil dele denne GIVE AWAYen med dine venner! 


 Lykke til! 



Her er litt info om serien;


Den handler om Emilie på 16 år som jobber i ungdomsmagasinet STORY - hvor hun får jobbe med det hun elsker over alt på jord; skrive, foto - og kjendiser!


Høy Himmel bok 1 "Forsvunnet" 
Emilie skal besøke søsteren sin Lilly i byen - men da hun ankommer er ikke søsteren å finne noe sted, så hun starter letingen med hjelp fra uventet hold. Samtidig følger en ukjent etter henne, og hun merker hun blir mer og mer usikker...


Høy Himmel bok 2 "Honningfellen" 
Emilie skal gjøre en sak på en kjent regissør, og oppdager at det foregår noe i redaksjonen som ikke tåler dagens lys. Hun er også sikker på at regissøren vet noe om den forsvunnene søsteren hennes, men hvem kan hun stole på - og hva skal hun gjøre med det det har funnet ut?


Om de to første bøkene ble det sagt blant annet; "Jeg liker boka fordi det skjer mye du ikke tror skal skje!", sa Thea (15), mens Lene (13), sa: "Jeg vil lese fler bøker i denne serien", og det får hun jo nå, for nå kommer snart bok nummer 3!

Den tredje boken i den spennende Høy Himmel-serien blir å finne i butikk, kiosk eller som e-bok fra og med 2. juli. 

16 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hei!

      Så gøy at du er med i vår Høy Himmel GIVE AWAY.
      Vi vil veldig gjerne at du får de to første bøkene i Høy Himmel-serien.

      Sender du oss ditt fullstendige navn og adressen din får du disse tilsendt pr post om kort tid.

      Dersom du bruker Facebook, gå gjerne inn på http://facebook.com/hoyhimmel og Like siden.

      Du har jo en egen blogg ser vi! Det hadde det vært gøy om du skrev en liten anmeldelse av boken - vi elsker å høre hva dere syns om serien!

      Hvem vet, kanskje tipser vi om ditt blogginnlegg på vår egen blogg allerforlag.blogspot.com og facebookside http://facebook.com/allerforlag og Høy Himmel sin facebookside?

      Vi gleder oss til å sende deg bøkene. Ha en strålende sommer!



      Med vennlig hilsen
      Sosiale medier, Aller Forlag

      Glenn

      Slett
  2. Jeg ønsker virkelig å vinne bøkene, slik at jentene mine kan lese litt i ferien og ikke bare se på film. Dessuten er det ikke norsk TV- der vi skal så jeg satser på at gode bøker vil gjøre susen i ferien :)
    Mvh
    Tone
    pickl.lie@c2i.net

    SvarSlett
  3. Så gøy at dere har lyst til å være med i trekningen! I dag fikk vi bok nummer 3 i hendene på kontoret, rykende fersk, så nå gleder vi oss til å få høre hva våre lesere synes!

    SvarSlett
  4. Jeg vil ha disse bøkene. De høres veldig spennende ut, og da har jeg noe bra lesestoff i sommer!
    klemz Elin Marie

    elin.m.ellefsen@gmail.com

    SvarSlett
  5. Hei , Jeg har kjempe lyst til og vinne disse bøkene :) Har hørt kjempe mye bra om dem ! Vist jeg blir en av de som vinner kan dere bare kommentere det på bloggen min :
    Juliesfoto99.blogg.no :)

    SvarSlett
  6. Wow! jeg blir med!Leste første kappittel i Topp og ♥ den!
    www.Dyvaske.blogg.no
    ida_dde@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Jeg er med! Høy Himmel er et must for lesehester, bare mååå ha ^^
    idam96@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Hei! Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min, frklesehest.blogg.no, det satte jeg stor pris på :) Selv om jeg mener bøkene kanskje passer bedre for de som er litt yngre enn meg, synes jeg det er en bra serie (ut fra de to bøkene jeg har lest). Jeg har uansett tenkt å lese resten av serien, og sier gjerne ja takk til å få bok nummer 3 i posten ;)

    maijaxd@hotmail.no

    SvarSlett
  9. hei vil gjerene lese bøkene.
    her er eposten:
    mette.emelie123@hotmail.com
    jeg har ikke blogg da.

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne lese de bøkene!! :D

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne lese de bøkene!! :D
    Emailen min er a.ejme@hotmail.com

    Glemte å legge med den på den første kommentaren... :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Forresten, glemte å skrive at hvis jeg vinner, så kan det hende jeg skriver en anmeldelse på bloggen min (www.alexandradorthea97.blogg.no), skulle kjøpe bøkene for 1 ukes tid siden, men da var det utsolgt :(

      Slett
  12. Hei! Dette er midt i blinken for min fjortisdatter (som er bortreist, derfor jeg skriver for henne her) :) anomedie@gmail.com

    SvarSlett
  13. Hei, dette hadde vært midt i blinken for min datter som er skikkelig lesehest :-) Vi er med!!! Mvh Kjersti, kjersti@kwv.no

    SvarSlett