mandag 22. juli 2013

Bøkene som sikrer familiefreden

Aller Forlag har i samarbeid med magasinet Vi over 60 gitt ut en serie  håndbøker som når vi tenker over det burde finnes i enhver bokhylle uansett alder. På en forståelig og enkel måte får du forklart akkurat det du trenger å vite for å sikre deg og familien din i fremtiden. For det er ingen hemmelighet at veldig mange av oss, særlig i forbindelse med arvespørsmål, havner i situasjoner der familiefreden er vanskelig å bevare. For hvem skal få hva? Hvilke regler gjelder for alle? Hva er egentlig rettferdig? Kan søsteren din få forskudd på arv uten at du får det? Er det gratis for dere å arve? Er det lurt å overføre hytta fra foreldre til barn allerede nå?

Alle disse spørsmålene gir våre eksperter deg svaret på i bokserien. Nå gir vi ut den som handler om Pensjon, arv og eiendom helt gratis til 5 av våre Facebook-venner. Alt du trenger å gjøre er å sende oss en mail med adressen din til allerforlag@gmail.com. Vi legger ikke skjul på at vi blir ekstra sjarmert av dere som liker, kommenterer og deler posten vår på Facebook.

Varm sommerhilsen fra det lille forlaget med det store hjertet

3 kommentarer:

  1. Hei igjen. Jeg liker, deler og kommenterer ivei, jeg. =) Slike sjangser kan man ikke gå glipp av.
    Så sender jeg også en mail da, så er jeg med.
    Sommerklem fra Tone Bjerkan

    SvarSlett
  2. Liker, kommenterer og deler :)

    SvarSlett
  3. Hei hei,dette var virkelig en sjanse til en nyttig bok.Jeg er MED.Liker,kommenterer og deler.
    Beste hilsen
    Ulla-Mona Kauterud

    SvarSlett